Pozycjonowanie stron

Skuteczne i stabilne pozycjonowanie stron internetowych

Opcja Standard

650 PLN netto*

  • Podstawowy audyt strony
  • Promujemy od 1 do 20 fraz związanych z produktami lub usługami
  • Monitoring do 40 słów kluczowych
  • Działania onsite: Optymalizacja SEO kodu i struktury strony pod pozycjonowanie
  • Działania onsite: Wewnętrzny linkbuilding
  • Działania onsite: Systematyczna rozbudowa treści o 10000 znaków m-c
  • Działania offsite: 2 posty tematyczne /m-c na stronie firmowej lub Facebook`u firmowym
  • Działania offsite: Linkowanie zewnętrze do 600 artykułów rocznie
  • Instalacja Google Search Console i Google Analytics

* Cena w ramach miesięcznego abonamentu

Pozycjonowanie stron Bielsko
Pozycjonowanie stron

Wykorzystaj naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie oraz rozbudowany system narzędzi i infrastrukturę. Spraw aby twoja firma była widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Skuteczne narzędzia, ciągły monitoring i analiza pozycji. Usługa płatna za efekt dopiero po pojawieniu się na pierwszej stronie Top 10 Google! Prowadzisz firmę i czujesz potrzebę bycia widocznym w wynikach wyszukiwania Google? Masz zamiar zdobyć nowych Klientów na swoje produkty i usługi? Najlepszym sposobem na dotarcie do większej ilości potencjalnych odbiorców jest dla Ciebie skuteczne pozycjonowanie. W dodatku oferowana przez naszą firmę usługa jest płatna dopiero za efekt, czyli w momencie kiedy zaczniemy dla Ciebie zarabiać uwidaczniając twoją ofertę na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google. Sprawdź co możesz zyskać i jak wiele straciłeś poprzez brak wysoko wypozycjonowanej strony.

Pozycjonowanie stron internetowych płatne za efekty

Zwiększ sprzedaż swoich produktów i usług, które świadczy Twoja Firma

Czy Twoja firma potrzebuje pozyskać nowych obiorców towarów i usług? Z wyszukiwarki Google korzysta na codzień prawie każdy użytkownik sieci. Gdy nie ma Cię w Google, twoi potencjalni Klienci trafiają do twojej konkurencji. Chcesz ich pozyskać? Pomożemy Tobie i twojej firmie.

Etapy pozycjonowania

Zespół działań marketingowych, informatycznych i strategia promowania serwisu Klienta w wyszukiwarkach przebiega na kilku płaszczyznach.

Najczęściej zadawane pytania

Pytania i odpowiedzi dotyczące tematyki związanej z pozycjonowaniem stron.

Pozycjonowanie (zwane potocznie SEO - czyli w angielskim tłumaczeniu optymalizowanie stron pod kątem silników wyszukiwarek) jest złożonym i skomplikowanym systemem podejmowanych działań, których efektem jest doprowadzenie pozycjonowanej strony do stanu, w którym osiąga ona wysokie pozycje w organicznych winikach wyszukiwania, a co za tym idzie zwiększa ona swoją widoczność dla potencjalnych odbiorców. Proces pozycjonowania współczesnych stron wymaga od firm pozycjonujących podjęcia szeregu zadań i systematycznej długofalowej pracy. Wpływ na pozycję danej strony w wyszukiwarce ma albowiem bardzo duża ilość branych przez Google parametrów i czynników, które jej algorytmy weryfikują, poddają ocenie w zestawieniu z konkurencyjnymi stronami starając się nieustannie dopracowywać jakość zwracanych wyników. Dlatego też najważniejszą istotą pozycjonowania jest określenie strategii działań, ich systamatyczność oraz wielkość skali podejmowanych wdrożeń, zmian i rozwoju.

Pamiętaj że działanie Profesjonalnych firm pozycjonujących strony Internetowe w Google to klucz do sukcesu całego twojego biznesu On-line! Profesjonalne firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron internetowych są kluczowym partnerem dla każdego przedsiębiorstwa dążącego do sukcesu online. Ich wiedza, doświadczenie i umiejętności pozwalają witrynom osiągać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek, zwiększając widoczność, ruch i konwersje. Dla firm pragnących utrzymać się na topie w konkurencyjnym świecie online, współpraca z profesjonalistami od pozycjonowania stron internetowych to klucz do osiągnięcia sukcesu i trwałego rozwoju w sieci.

Ze względu na fakt, iż w naszym kraju praktycznie wszystkie wyszukiwania bezpośrednie odbywają się za pomocą wyszukiwarki Google (według danych na 2019 rok jest to ponad 98% wszystkich wyszukiwań (2 procent posiada wyszukiwarka bing i pozostałe)) - nie ulega wątpliwości jaki zasięg może mieć nasza strona z ofertą produktów i usług w skali kraju. Bezsprzecznie pozycjonowanie jest promocją firmy o największym zasięgu jeśli chodzi o dostępne media, jednocześnie o bardzo korzystnej relacji ponoszonych kosztów do stopnia konwersji czyli w skrócie - przełożenia się poniesionych nakładów na zdobycie nowej grupy klientów czy pozyskanie nowych kontrahentów. Reasumując - dzięki usłudze jaką jest pozycjonowanie - pozyskasz nowych Klientów i nowe rynki zbytu swoich produktów i usług. W dobie cyfrowej rewolucji, posiadanie witryny internetowej stało się podstawowym elementem działalności każdej firmy. Jednakże, sama obecność online to nie wszystko. Wszechobecność w internecie to obecnie standard, a kluczowym celem jest przyciąganie ruchu na stronę oraz utrzymanie pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Tutaj pojawia się profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych, czyli sztuka strategicznego umieszczania witryny w wynikach wyszukiwarek, zwłaszcza w Google, który jest najczęściej używaną platformą wyszukiwania. Warto zrozumieć, jak działają profesjonalne firmy zajmujące się pozycjonowaniem, optymalizacją treści i budowaniem linków, aby odnieść sukces online.

Dla jakiego biznesu jest ono niezbędne w dzisiejszych czasach? Praktycznie nie istnieje branża, która nie bazowałaby na kliencie zdobytym bezpośredniego z internetu. Z racji tego, iż dzisiaj każdy (nawet spontanicznie w przypadku telefonu komórkowego) polega na tym co podpowiada nam wyszukiwarka Google, pozycjonowanie jest dominującym kanałem dotarcia użytkowników do naszej strony. Niezależnie od rodzaju oferowanych produktów i usług, zasięgu naszego działania oraz celu zdobycia nowych odbiorców naszej strony czy sklepu internetowego, pozycjonowanie jest dzisiaj najważniejszym elementem działań podejmowanych na rzecz naszej widoczności w sieci.

Proces pozycjonowania w strategicznym podejściu ma prowadzić do osiągnięcia nie tylko wysokich, ale i stablinych w czasie pozycji w wyszukiwarce. Efektem tego jest większa jej widoczność dla ogółu odbiorców - ten wzrost dostępności prowadzi natomiast do zwiększenia naturalnego ruchu na danym serwisie. Im wyżej w Google - tym więcej wejść. Dane mówią same za siebie - według przeprowadzonej analizy rozkładu współczynnika CTR - współczynnik konwersji dla wejść z wyszukiwarki w przypadku pierwszej pozycji wynosi ponad 32% - w porównaniu strona konkurecji która plasuje się na ostatnim miejscu (pierwszej strony pozycjonowania wyników w Google) to zaledwie 1.5%. Jak widać - bedąc na pierwszym miejscu w swojej branży możemy mieć blisko 20-krotnie większy ruch (tym samym więcej klientów) niż w przypadku gdy nasza strona zajmuje 10 miejsce. A co jeśli w ogóle Cię nie ma w wynikach wyszukiwania - odpowiedź jest prosta :)

Jeśli strona jest wykonana w sposób prawidłowy i zawiera treści na temat, pierwsze efekty pracy zaowocują nam pozycjami po czasie od 2 miesięcy do 6 miesięcy w zależności od branży i wybranych fraz kluczowych

Za pozycjonowanie pobieramy opłaty dopiero gdy strona znajdzie się na pozycjach w kombinacjach fraz kluczowych zawartych na umowie.

Oczywiście jeśli strona jest zbudowana w prawidłowy sposób i uwzględnia nowe technologie, to oczywiście możemy ją pozycjonować, nie ma potrzeby budowy nowego serwisu. Oczywiście każdy przypadek jest indywidualny i dlatego zawsze analizujemy każdą stronę i przedstawiamy wyniki analizy naszym klientom.

Wydawać by się mogło że nie, niestety ma i to coraz większy, ponieważ google mierzy szybkość ładowania się strony i promuje strony które ładują się szybciej. Dlatego należy pamiętać aby nie pakować strony do przeładowanych kont hostingowych.

Każdy przypadek jest indywidualny i po analizie oraz audycie SEO stwierdzamy czy należy przeprowadzić tylko optymalizację, czy też należy przerobić istniejącą stronę pod kontem pozycjonowania. Ale spokojnie tym wszystkim zajmujemy się za Ciebie.

Nie ma powiązania pomiędzy pozycjonowaniem a linkami sponsorowanymi.

Są to działania SEO polegające na wypromowaniu serwisu w danym regionie kraju lub mieście np. pozycjonowanie – jest frazą regionalną, czyli usługą skierowaną w danym mieście. Dla kogo jest pozycjonowanie regionalne dla każdego kto prowadzi biznes, sprzedaż, usługi na danym ograniczonym geograficznie terenie a nie na terenie całego kraju czy kontynentu.

Budowa strony ma takie samo znacznie jak budowa bolidu, jeśli konstrukcja jest dobrze przygotowana, dołożony jest dobry silnik wówczas mamy szansę na utrzymanie się w czołówce. Jeśli nasza strona jest "zlepkiem" zrobionym szybko, nie posiadającym odpowiednich rozwiązań konstrukcyjnych, ma bardzo małe szanse aby być wysoko.

To naturalny efekt spowodowany różnymi czynnikami. Ponieważ google to wyszukiwarka, żywy organizm który nieustannie jest ulepszany, uczy się na bieżąco. Następnie i najważniejsze konkurencja nie śpi i również działa w pozycjonowaniu swoich stron, dlatego tak ważna jest systematyczna praca. Czy pobierana jest opłata za działania? - Pobieramy opłaty dopiero za efekty nie za działania.
 

Pozycjonowanie jako nowe źródło istotnych informacji

Pozycjonowanie stron, jeśli odbywa się długotermninowo i strategicznie, może stać się dla właściciela strony czy sklepu źródłem cennych danych. Zwiększenie ruchu na stronie, analiza danych demograficznych i geograficznych, źródeł odwiedzin i charakterystyki osób szukających naszej firmy, pozwoli nam użyskać mnóstwo istotnych informacji.

  • Dowiedz się więcej o swoich Klientach
    Dzięki przyrostowi ruchu na stronie i analizie jego źródeł, dowiesz się kto i skąd wchodzi na twoją stronę czy sklep.
  • Wzmacnianie wizerunku marki
    Poprzez stałą widoczność na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google utrwalasz w swojej branży włąsną markę.
  • Dostosowywuj swoją ofertę
    Analizując przekrój demograficzny swoich użytkowników, będziesz w stanie lepiej rozbudowywać swoją ofertę, poznasz i dowiesz się na co istnieje popyt.
  • Zwiększaj swoje obroty
    Pozyskanie nowych rynków zbytu nierozerwalnie wiąże się ze zwiększeniem sprzedaży. Dlatego pozycjonowanie jest istotnym elementem twojej reklamy i marketingu.
  • Analizuj dane demograficzne
    Dzięki informacjom zbieranym w procesie pozycjonowanie, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics, dowiesz się więcej na temat swoich odbiorców.
  • Konkuruj na rynku lokalnym i ogólnopolskim
    Pozycjonowanie pozwoli Ci nie tylko konkurować na twoim lokalnym rynku, zwiększenie widoczności twojej strony czy sklepu niezależnie od regionu i lokalizacji, pozwala zdobyć Klientów z każdego miejsca w Polsce (pozycjonowanie ogólnopolskie)
  1. Wybór fraz kluczowych
    Najpierw należy przeanalizować branże pod względem popularności, a następnie dobieramy pulę fraz kluczowych najlepiej opisującą branżę.
  2. Audyt i optymalizacja techniczna strony
    Kolejnym krokiem jest budowa strony od podstaw dedykowanej i zoptymalizowanej pod dane pozycjonowanie. Jeśli już posiadamy stronę możemy przeprowadzić optymalizację techniczną strony, która pozwoli nam na rozpoczęcie kolejnego kroku, jednakże należy się liczyć z tym, iż może to być mniej efektywne.
  3. Wartościowy kontent na stronie
    Należy pamiętać o tym iż aby strona była widoczna w google, musi być na temat, a jej treść musi być autorska, dedykowana dla danego serwisu. Kopiowana treść z innych stron, nawet w olbrzymich ilościach nie daje praktycznie nic, bo wyszukiwarka Google widzi to jako kopia już istniejących treści.
  4. Jakościowe linkowanie do serwisu
    Optymalizacja i treści na stronie to dobra baza, ale aby być widocznym w google należy stworzyć tzw. mapę drogowskazów do niej, czyli linków prowadzących. I tu jeśli linki są wysokiej jakości, dobrze opisane to powodują wzrost pozycji serwisu, działa to jak reklama w telewizji, jeśli jest powtarzana z odpowiednią gęstością i czasem, to jest zapamiętana.
  5. Analiza i działania wyprzedzające
    Strona pozycjonowana jest przez nas cały czas monitorowana. Sprawdzane są pozycje fraz kluczowych, analizowane są dane ze statystyk, jak również na bieżąco analizujemy aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google. Daje nam to możliwość rozwoju serwisu i zaplecza w odpowiednim kierunku.

Pozycjonowanie stron - dlaczego warto?

Firma Exponet od lat oferuje swoim Klientom usługę jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, a dzięki pracom związanym z cykliczną optymalizacją i innymi działaniami zarówno onsite jak i offsite przyczyniamy się do zwiększania konwersji wejść i przejść na strony internetowe nowych użytkowników trafiających bezpośrednio z ruchu pozyskiwanego z wysokich pozycji w wyszukiwaniach organicznych wyszukiwarki Google.

Dzięki naszym pracom wewnętrznym jak i rozbudowie zaplecza zewnętrznego, na które składają się tysiące domen gdzie umieszczamy artykuły pisane w tematyce kontekstu pozycjonowanej strony, budujemy oraz tworzymy wartość twojej domeny. Środowisko zewnętrzne ma istotny wpływ na wyniki osiągane w pozycjach przez naszą domenę. Dlatego jeżeli chcesz inwestować w trwałe podnoszenie wartości domeny swojej firmy, najlepszą strategią staje się położenie nacisku na systematyczny rozwój pozycjonowania. Poniesione nakłady są niczym cegiełki przekładające się z miesiąca na miesiąc na realną korzyść dla funkcjonowania twojej działalności gospodarczej. Proponujemy do wyboru różne opcje rozwoju pozycjonowania stron internetowych. Odpowiednio dobieramy program działań tak aby możliwie szybko i skutecznie (a co najważniejsze - w sposób regulaminowy) rozpocząć, wdrożyć i realizować promowanie twojej strony internetowej w Google. Dzięki poprawie dziesiątek parametrów twojej strony internetowej branych podczas indeksowania przez roboty wyszukiwarek, jesteśmy w stanie uplasować twoją firmę w Top10 wyników Google czyli na pierwszej stronie przeglądania wyników wyszukiwania organicznego. Systematyczne wykonywanie praz związanych z praktykami SEO pozwoli pracownikom naszej firmy osiągnąć cel marketingowy dla twojego biznesu jakim będzie wyprzedzenie konkurencji a klientom, do których skierowana jest oferta związana z działalnością twojej marki umożliwisz zapoznanie się z nią i pozyskanie nowych odbiorców.

Dlaczego strony internetowe zarabiają przez pozycjonowanie

Odpowiednio przeprowadzone projektowanie stron internetowych uwzględniające już na etapie tworzenia gruntowną optymalizację pod wyszukiwarki internetowe wymaga wielowątkowych działań a samo pozycjonowanie stron jest procesem ciągłym.

Proces ten bierze pod uwagę obecnie ponad dwieście istotnych oraz interpretowanych czynników mających znaczny wpływ na osiągane wyniki. Rozwój pozycjonowania jest więc planem praktycznie nigdy niekończących się działań, a wynika to z faktu iż środowisko (ilość i jakość stron firm konkurencyjnych) jest dynamiczne, podlega wzrostowi i progresowi za którym nie tylko wypada nadążać lecz co istotne - starać się w ilości i nakładzie prac związanych ze stroną www w miarę możliwości wyprzedzić. Dzięki systematycznej współpracy z naszą firmą masz szansę być stale widoczny pod szerokim wachlarzem słów/ fraz kluczowych na pierwszej stronie z wynikami wyszukiwań - przekłada się to natomiast wprost na zwiększenie częstotliwości odwiedzin w obszarze twojej domeny internetowej - co w praktyce prowadzi do zwiększenia konwersji sprzedażowej w obrębie twojej działalności handlowej za pośrednictwem stron internetowych.

W jakim celu stosuje się pozycjonowanie stron?

Zapewne każdy go zainwestował czas i pieniądze na stworzenie nowej strony www chciałby aby ona cieszyła się dużym ruchem. Strona internetowa powinna zarabiać dla naszej firmy, być źródłem pozyskiwania nowych Klientów na nasze usługi. Aby to spowodować - należy zadbać o to, aby witrynę  dało się łatwo odnaleźć w sieci.

Jak wiemy, ludzie szukają tego co ich interesują za pomocą wyszukiwarek. Każdy ma inne przyzwyczajenia - niektórzy korzystają z wyszukiwarki Bing, inni wolą Google. Niezależnie od tego, dobrze promowana strona powinna być w podobny sposób lokowana w indeksie wyszukiwań przez każdą wyszukiwarką dającą wyniki organiczne. Celem jaki ma za zadanie spełnić pozycjonowanie stron jest zdobycie i uzyskanie możliwie jak najlepszej (czyli najwyższej)  pozycji w wynikach oddawanych przez wyszukiwarkę po wpisaniu przez użytkownika określonej frazy czyli słów kluczowych będącym określeniem wyszukiwanych ofert produktowych czy zakresu usług. Słowo kluczowe może być również rozbudowaną frazą składającą się z kilku słów słownikowych które tworzą frazę zapytania. Im bardziej złożona fraza, tym bardziej zawężany jest zakres wyszukiwania - a tym samym również wielkość puli odpowiedzi zwracanych np. przez Google. Uzyskanie wysokich pozycji pod frazami rozbudowanymi i mniejszej ilości wyników jest łatwiejsze. Trudności zaczynają się wówczas, gdy chcemy być wysoko widoczni pod słowami popularnymi, krótkimi frazami oraz takimi pod którymi konkuruje wiele firm w wyścigu o pozycje, inwestując w potencjał swojej strony www ogromne nakłady czasowe i finansowe. Dzięki naszym pracom oraz doświadczeniu wypozycjonowaliśmy w na pierwszej stronie wyników Google dziesiątki tysięcy fraz, z różnych branż o szerokim przekroju towarów, produktów i usług. Wyciągnęliśmy na powierzchnię widoczności Top10 biznesy i lokalnym zasięgu działania - z miasta Bielsko-Biała, okolic jak też firmy działające dla i na potrzeby Klienta ogólnopolskiego. Potrafimy uzyskać ogólnopolską widoczność dla twojego biznesu dzięki systematycznemu pozycjonowaniu opartego o dobre praktyki w dynamicznie zmieniającym się środowisku.

Co ma wpływ na wysokie pozycjonowanie strony internetowej

Mówiąc o stronie, na której wyświetlane są wyniki zwracane po zadaniu zapytania przez użytkownika warto wspomnieć o tzw. SERP - jest to skrót od angielskiego zwrotu Search Engine Results Pages - aby się na niej znaleźć, wyszukiwarka powinna mieć pretekst i powód aby docenić naszą stronę i "polecić ją" osobie szukającej interesujących ją informacji w sieci. Jak wiemy stron www o danej tematyce jest we współczesnym internecie mnóstwo, zatem nie wystarczy już że zatytułujemy nasz serwis w taki czy inny sposób, zdefiniujemy słowa kluczowe i to wszystko. Obecnie Google bierze pod lupę ponad 200 parametrów związanych z właściwościami danej witryny a mających kluczowe znaczenie. Jeśli chodzi o aspekty, na które mamy wpływ to jest takich głównych niewątpliwie kilka - zalicza się do nich zarówno te techniczne jak i nietechniczne. Na jakość pozycjonowania mają wpływ przykładowo takie elementy techniczne jak właściwa techniczna konstrukcja strony (rozwiązania kodu, stosowane skrypty oraz semantyka składni kodu i elementów semantycznych takich jak nagłowki oraz ich uporządkowanie, alternatywne opisy, przypisy oraz oflagowanie elementów funkcyjnych znacznikami interpretowanymi zarówno przez przeglądarki jak i przez roboty indeksujące). Kolejną techniczną grupą wskaźników jakości technologicznej i technicznej jest gruntowna, rzetelna i właściwa optymalizacja naszego serwisu - i tu kwestia dzieli się na dwie płaszczyzny - jedna dotyczy doświadczeń użytkownika /UX user experiece/ - czyli właściwej budowy funkcjonalnej, wizualnej i nawigacyjnej strony www (przejrzystość, czytelność, łatwość nawigacji i operowania użytkownika na stronie pod kątem podejmowanych przez niego aktywności i działań). Kolejną kwestią jest typowe SEO czyli optymalizacja polegająca na usystematyzowaniu tematyki strony oraz treści na niej zawartych w świetle tego pod czym chcemy aby nasze strony internetowe były brane pod uwagę podczas indeksowania, katalogowania i zwracanych wyników wyszukiwania. Zważywszy na fakt i praktycznie każdy z nas na co dzień korzysta również z telefonu i innych urządzeń przenośnych, których transfer danych opiera się o przesył danych przez sieć komórkową - ważna jest przede wszystkim prędkość ładowania, pobierania, oraz dekodowania, działania i wyświetlania się strony. Kolejną niemniej ważną sprawą jest dobór optymalnej struktury i profilowania linków zarówno wewnętrznych jak i wewnętrznych na naszej stronie, które niejako też są brane pod uwagę jako kierunkowskazy dla bot`ów indeksacyjnych wyszukiwarek. Na pozycjonowanie ma wpływ również odrębna zupełnie dziedzina - jakim jest wpływ środowiska zewnętrznego na pozycje - czyli otoczenie zewnętrzne z którego przychodzą linki zewnętrzne prowadzące do naszych stron www.

Na czym polega optymalizacja techniczna strony www?

Optymalizacja techniczna to fundament umożliwiający jakąkolwiek indeksację strony internetowej przez przeglądarkę. Właściwa struktura renderowanego kodu pozbawiona błędów składni z wykorzystaniem niezbędnych elementów języka html tworzącego podstawową architekturę   umożliwi jej zinterpretowanie przez roboty indeksujące jako stronę www.

Często bywa bowiem iż pisane strony posiadają błędy strukturalne, a szablon strony pisany jest z wykorzystaniem przypadkowych znaczników kodu, które tylko wizualnie porządkują elementy graficzne i treści na stronie, natomiast ich przeznaczenie semantyczne i funkcjonalne ma z założenia mieć inne zastosowanie (mowa tu o nagłówkach, buttonach, figurach, listach czy coraz mniej już popularnych i rzadziej wykorzystywanych tabelach). Oczywiście skupiamy uwagę na efekt finalny renderowanego kodu, który można zobaczyć podglądając źródło strony w przeglądarce. Jeżeli mówimy o stronach dynamicznych gdzie kod podawany z serwera wynika z bardziej skomplikowanego procesu renderowania kodu (silniki CMS, szablony Wordpress czy Joomla albo Drupal) - wówczas musimy wziąć na warsztat biblioteki  oraz źródła wykorzystywane przy inkludowaniu elementów i bloków składowych strony. Istnieje wiele stron internetowych które mimo całkiem przyjaznego i atrakcyjnego wyglądu korzystają z szablonów sprzed kilku lat, gdzie rygorystyczna zasadność dbania o strukturę kodu nie była aż tak bardzo brana po uwagę i miała mniejszy wpływ na pozycjonowanie niż obecnie. Oczywiście istnieje wiele poddziedzin związanych z optymalizacją techniczną - osobna gałąź na przykład do działania mające na celu rozwiązanie problemów związanych np. ze złym rozmieszczeniem elementów na stronie, brakiem czytelności, za małym kontrastem czy zbyt małymi odstępami pomiędzy przyciskami na stronie oraz inne kwestie związane już samymi doświadczeniami użytkownika.  

Czy samo SEO wystarczy aby skutecznie pozycjonować stronę?

Jak wcześniej wspomnieliśmy, strona pozbawiona fundamentalnej optymalizacji nie tylko będzie miała problemy ze zdobyciem interesujących nas pozycji w Google.

Co więcej - może się ona w ogóle nie zaindeksować (blokowanie meta tagami lub zabezpieczenie plikiem robots.txt przed np. przypadkowym zaindeksowaniem strony w wersji roboczej etc.). Optymalizację techniczną strony pod pozycjonowanie można w zasadzie prowadzić w przysłowiową nieskończoność poprawiając nieustannie co tylko jeszcze da się ulepszyć. Wysokie pozycje można jednak od tego momentu zacząć powoli zdobywać - wdrażając system pozycjonowania który co do zasady od tego momentu będzie polegał na systematycznym tworzeniu i dodawaniu wartościowych treści (merytorycznie uzasadnionych u popartych odpowiednim kontentem) - w przypadku firm usługowych mogą być to np. rzetelne i drobiazgowe informacje związane z działalnością danej branży, wykorzystywanych technologiach, specifika materiałów i inne. W przypadku jeżeli prowadzimy długofalowe pozycjonowanie wybranego sklepu internetowego - nasza przewaga konkurencyjna może się przejawić w drobiazgowym oraz szczegółowym autorskim opisie rodzin produktów, kategorii produktów w sklepie jak i samego produktu (tak aby oprócz suchych danych technicznych opisy zawierały jeszcze opisy w potocznym języku pisanym prozą). Tym sposobem dochodzimy do zilustrowania tego czym agencja pozycjonująca zajmuje się na co dzień - świadcząc usługę pozycjonowania dla swoich klientów. To właśnie my wyręczamy właścicieli stron internetowych w tej czasem niewdzięcznej i pracochłonnej codzienności, która również wymaga kreatywności i odpowiedniego podejścia. Ze względu na wymiar i wielkość konkurencji w danej branży i dziedzinie w sieci pozycjonowanie stron wymaga coraz większych nakładów pracy i środków finansowych. Firmy wysoko plasowane w rankingach wyników Google które przez lata dążyły do ugruntowania swoich pozycji zawsze będą i kilkaset kroków przed tymi którzy pozycjonowanie dopiero zaczynają od zera. Internet to dziś jedno z najbardziej konkurencyjnych środowisk do przebicia się ze swoją ofertą. Jednak daje z kolei olbrzymie możliwości rozwinięcia i poszerzenia grona odbiorców w skali nie tylko całego kraju bez ograniczeń lokalizacji, lecz również zdobyć odbiorcę globalnego.  

Co to znaczy, że strona jest wypozycjonowana?

Z wieloletniej pracy nad stronami naszych klientów z różnych branż oraz doświadczenia i wiedzy uzyskanej na przestrzeni lat wiemy, iż rozpoczęcie wielowątkowego pozycjonowania (począwszy od pozyskania Klientów z rynku nawet lokalnego) zaczyna przynosić właścicielowi firmy wymierne korzyści i efekty.

Ze statystyk i obserwacji oraz analizie ruchu na stronie można śmiało dojść do wniosku że pojawienie się naszej firmy już na drugiej stronie wyników wyszukiwania Google zaczyna sprowadzać na nasz serwis odczuwalny przyrost ruchu z wyszukiwania organicznego. Musimy jednak wziąć pod uwagę, że będąc widocznym na drugiej stronie wyników tak naprawdę obsługujemy tylko maksymalnie 9% ruchu z wyszukiwania - dzieje się dlatego, że aż 91 procent użytkowników skupia swoją aktywność głównie w obrębie tylko pierwszej strony wyników Google - czyli mityczne Top10 - to tam odbywa sie 91 procent konwersji z wyświetleń wyników na skuteczne prawdzie wejścia i przejścia na strony internetowe. Dlatego też nasza firma uważa, że strona jest wypozycjonowana efektywnie wówczas, gdy wiodące frazy i słowa kluczowe ją opisujące (rodzaj usług, typ usług oraz grup produktowych i produktów) znajdują się właśnie w pierwszej dziesiątce odpowiedzi. Od tego momentu widzimy raz za razem znaczny przyrost pozyskiwania przez strony internetowe nowych użytkowników, wzrostu liczebności ruchu na stronie oraz wzrostu konwersji sprzedażowej w firmie. To jest nasz główny cel wynikający z kompleksowego podejścia do pozycjonowania i strategii rozwoju widoczności w internecie.

Pozycjonowanie stron - diagram etapów prac wewnątrz strony
Pozycjonowanie stron - diagram etapów prac wewnątrz strony

Zobacz również: Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google - spis treści

Pozycjonowanie stron - Informacje

pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron internetowych jakimi wskazowkami kierowac sie podczas pozycjonowania

Pozycjonowanie stron internetowych - Jakimi wytycznymi kierować się w tym roku?

Czytaj więcej
Zagadnienia i problemy z indeksowaniem stron www w wyszukiwarce Google

Zagadnienia związane z indeksowaniem twoich stron www w wyszukiwarce Google

Czytaj więcej
jsk zwiekszyc ruch w sklepie internetowym poradnik optymalizacji i pozycjonowania

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym? Optymalizacja kluczem do sukcesu.

Czytaj więcej
sektor B2B jak robić takie pozycjonowanie stron w B2B

SEO dla content marketingu w sektorze B2B - co warto wiedzieć i jak robić takie pozycjonowanie?

Czytaj więcej
nauka pozycjonowania stron istotne wskazowki zwiazane z dzialaniami onsite

Nauka pozycjonowania stron internetowych - istotne wskazówki

Czytaj więcej
strony internetowe bielsko zalety i wady pozycjonowania

Strony internetowe - zalety i wady sposobów linkowania

Czytaj więcej
artykuly sponsorowane a ich wplyw na pozycjonowanie stron internetowych

Artykuły sponsorowane a pozycjonowanie stron www

Czytaj więcej
wiedza na temat pozycjonowania stron dla przedsiebiorcow

Wiedza o pozycjonowaniu dla przedsiębiorców

Czytaj więcej
samodzielne pozycjonowanie stron www we własnym zakresie

Samodzielne pozycjonowanie stron www

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron onsite bielsko

Pozycjonowanie stron - działania on-site

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron pillar i klastry

Klastry tematyczne w pozycjonowaniu

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron dla firm z miasta Bielsko Biała

Pozycjonowanie stron lokalne na miasto Bielsko

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron i facebook

Pozycjonowanie i SEO na Facebooku

Czytaj więcej
budzetowe pozycjonowanie stron Bielsko

Budżetowe pozycjonowanie, czyli poznaj absolutne minimum

Czytaj więcej
wlasciwy dobor slow kluczowych do pozycjonowania

Właściwy dobór słów kluczowych do pozycjonowania

Czytaj więcej
etyka w pozycjonowaniu stron

Etyka w pozycjonowaniu stron

Czytaj więcej
korzysci z pozycjonowania

Korzyści wynikające z pozycjonowania

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron bielsko ogladalnosc stron

Strony internetowe - jak zwiększyć oglądalność

Czytaj więcej
wartosciowe tresci maja skuteczny wplyw na pozycjonowanie

Zły content vs Pozycjonowanie - unikaj 10 podstawowych błędów

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron wykorzystuje frazy long tail

Frazy długiego ogona w pozycjonowaniu - Long Tail

Czytaj więcej
pozycjonowanie platne za wynik bielsko

Pozycjonowanie na miasto czy ogólnopolskie

Czytaj więcej
Optymalizacja stron i sklepów

Optymalizacja stron i sklepów pod kątem wyszukiwarek internetowych

Czytaj więcej
pozycjonowanie dla poczatkujacych

Przewodnik dla początkujących w optymalizacji

Czytaj więcej
pozycjonowanie pod mobile first

Jaki wpływ na pozycjonowanie ma wdrożone przez Google indeksowanie Mobile-First ?

Czytaj więcej
algorytmy google a pozycjonowanie na co zwracac uwage

Kolejna aktualizacja algorytmu wyszukiwania Google

Czytaj więcej
usluga google a pozycjonowanie stron i sklepow

Co dalej z usługą Goo.gl

Czytaj więcej
dobor slow do pozycjonowania za pomoca google autocomplete

Google Autocomplete w celu doboru słów kluczowych

Czytaj więcej
stosunek ilosci kodu do ilosci tresci ma wplyw na pozycjonowanie stron

Jaki wpływ na pozycjonowanie ma stosunek ilości kodu do contentu?

Czytaj więcej
warto uwzglednic pozycjonowanie w swoim planie marketingowym

Plan marketingowy a usługa pozycjonowania

Czytaj więcej
pozycjonowanie a wyszukiwanie glosowe

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach głosowych

Czytaj więcej
pozycjonowanie jako klucz do sukcesu

Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek

Czytaj więcej
pozycjonowanie malych biznesow

Najlepsza strategia SEO dla małych firm

Czytaj więcej
pozycjonowanie poprawione dzieki testom rich 2

Popraw swoje pozycjonowanie dzięki Rich Results

Czytaj więcej
Czy OGP może przyczynić się do zwiększenia ruchu na twojej stronie

Pozycjonowanie a Open Graph

Czytaj więcej
pozycjonowanie lokalne bielsko biala

Kiedy kłaść nacisk na pozycjonowanie lokalne

Czytaj więcej
pozycjonowanie landing page

Rozszerz pozycjonowanie dzięki Landing Page

Czytaj więcej
Pozycjonowanie to proces długofalowy

Jak długo się czeka na efekty pozycjonowania?

Czytaj więcej
konstrukcja stron a pozycjonowanie

Konstrukcja stron a pozycjonowanie

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron duplicated content

Pozycjonowanie a duplicated content

Czytaj więcej
czas ladowania strony sklepu na pozycjonowanie

Wpływ czasu ładowania na pozycjonowanie

Czytaj więcej
Popraw swoje pozycjonowanie

Dd czego zależy ranking i pozycjonowanie naszej strony.

Czytaj więcej
local search update wplyw na pozycjonowanie

Pozycjonowanie - Listopadowy Update Google

Czytaj więcej
algorytmy w pozycjonowaniu stron

Pozycjonowanie a zmiany algorytmów wyszukiwarki Google

Czytaj więcej
architektura stron ma wpływ na pozycjonowanie

Architektura strony – czym jest i jaki ma związek z SEO?

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron 2020 wytyczne

Pozycjonowanie stron w Google w 2020 roku

Czytaj więcej
pozycjonowanie produktów wykorzystaj merchant center

Merchant Center a pozycjonowanie

Czytaj więcej
analiza pozycjonowania przy uzyciu semstorm

Jak analizować widoczność strony

Czytaj więcej
monitoring pozycji jest istotny w pozycjonowaniu

Widoczność w google a monitorowanie pozycji

Czytaj więcej
skuteczne pozycjonowanie elementem sukcesu w marketingu

Skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google

Czytaj więcej
seo lokalne istota pozycjonowania lokalnego

Pozycjonowanie lokalne - to musisz wiedzieć

Czytaj więcej
strony blogowe warto pozycjonowac

Pozycjonowanie stron blogowych

Czytaj więcej
optymalizaca wazna dla malych i srednich firm

Pozycjonowanie dla małych i średnich firm

Czytaj więcej
audyt strony jest konieczny podczas pozycjonowania

Audyt techniczny strony – 5 kluczowych obszarów

Czytaj więcej
zanim zaczniesz pozycjonowanie poznaj kilka zasad

Przed przystąpieniem do pozycjonowania strony

Czytaj więcej
kanibalizacja słow obniza pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron www a kanibalizacja słów

Czytaj więcej
pozycjonowanie wplyw indeksowania strony na ranking

Pozycjonowanie stron internetowych a indeksowanie

Czytaj więcej
boty wyszukiwarki biora w pozycjonowaniu duzo rzeczy pod uwage

Pozycjonowanie - Strategie SEO dla laika

Czytaj więcej
warto pozycjonowac wersje jezykowe stron

Pozycjonowanie stron wielojęzycznych

Czytaj więcej
opinie klientow maja wplyw na pozycjonowanie stron

Opinie klientów a pozycjonowanie stron

Czytaj więcej
w marketingu warto postawic na SEO

Strona optymalizowana pod kątem SEO

Czytaj więcej
social media pomaga w pozycjonowaniu i marketingu

Google i Facebook a pozycjonowanie

Czytaj więcej
pozycjonowanie moze pomoc w rebrandingu

Jak pozycjonowanie pomaga w rebrandingu

Czytaj więcej
warto inwestowac w pozycjonowanie stron i linki platne

Pozycjonowanie organiczne a Pay Per Click - co wybrać

Czytaj więcej
ruch na stronie mozna zwiekszyc przez skuteczne pozycjonowanie

Jak zwiększyć ruch na stronie przez pozycjonowanie

Czytaj więcej
pozycjonowanie stron wymaga korekcji bledow

Pozycjonowanie stron a popełnianie błędów

Czytaj więcej
pozycjonowanie malych stron internetowych jest mozliwe

Pozycjonowanie stron minimalistycznych

Czytaj więcej
warto uwzględnić wyszukiwanie głosowe w swojej strategii SEO

Jak wykorzystać wyszukiwanie głosowe w pozycjonowaniu

Czytaj więcej
warto dobrac do pozycjonowania odpowiednie slowa

Dobór słów do pozycjonowania

Czytaj więcej
pozycjonowanie zalezy od wlasciwego doboru fraz kluczowych

Nowoczesne pozycjonowanie - jak dobrać frazy

Czytaj więcej
niskie pozycje w wyszukiwarce mozna podniesc za pomoca pozycjonowania

Pozycjonowanie obniżonej widoczności w Google

Czytaj więcej