Pozycjonowanie stron
Skuteczne i stabilne pozycjonowanie stron internetowych
Opcja Podstawowa
390 PLN netto*
- Podstawowy audyt strony
- Promujemy od 1 do 10 fraz związanych z produktami lub usługami
- Monitoring do 20 słów kluczowych
- Działania onsite: Optymalizacja SEO kodu i struktury strony pod pozycjonowanie
- Działania onsite: Wewnętrzny linkbuilding
- Działania onsite: Systematyczna rozbudowa treści o 5000 znaków / m-c
- Działania offsite: Linkowanie zewnętrze do 300 artykułów rocznie
- Instalacja Google Search Console i Google Analytics
Opcja Standard
650 PLN netto*
- Podstawowy audyt strony
- Promujemy od 1 do 20 fraz związanych z produktami lub usługami
- Monitoring do 40 słów kluczowych
- Działania onsite: Optymalizacja SEO kodu i struktury strony pod pozycjonowanie
- Działania onsite: Wewnętrzny linkbuilding
- Działania onsite: Systematyczna rozbudowa treści o 10000 znaków m-c
- Działania offsite: 2 posty tematyczne /m-c na stronie firmowej lub Facebook`u firmowym
- Działania offsite: Linkowanie zewnętrze do 600 artykułów rocznie
- Instalacja Google Search Console i Google Analytics
Opcja Business
od 950 PLN netto*
- Podstawowy audyt strony
- Promujemy od 1 do 40 fraz związanych z produktami lub usługami
- Monitoring do 100 słów kluczowych
- Działania onsite: Optymalizacja SEO kodu i struktury strony pod pozycjonowanie
- Działania onsite: Wewnętrzny linkbuilding
- Działania onsite: Systematyczna rozbudowa treści o 20000 znaków /m-c
- Działania onsite: Rozbudowa treści blogowych - do 4 postów blogowych /m-c
- Działania offsite: 4 posty tematyczne /m-c na stronie firmowej Facebook linkujących do strony www firmowej
- Działania offsite: Linkowanie zewnętrze do 1200 artykułów rocznie
- Instalacja Google Search Console i Google Analytics
* Cena w ramach miesięcznego abonamentu
Szczegóły wybranej opcji pozycjonowania
Elementy składowe wariantu | Opcja Podstawowa | Opcja Standard | Opcja Business |
Dedykowany opiekun SEO | TAK | TAK | TAK |
Doradztwo | TAK | TAK | TAK |
Dobór słów kluczowych | TAK | TAK | TAK |
Optymalizacja techniczna | TAK | TAK | TAK |
Optymalizacja treści | TAK | TAK | TAK |
Optymalizacja prędkości ładowania strony | TAK | TAK | TAK |
Optymalizacja strony mobilnej | TAK | TAK | TAK |
Implementacja wtyczek Google Analytics i Google Search Console | TAK | TAK | TAK |
Ocena i audyt widoczności stony | TAK | TAK | TAK |
Tworzenie linkowania wewnętrznego | TAK | TAK | TAK |
Analiza konkurencji | - | TAK | TAK |
Tworzenie treści na stronę | - | TAK | TAK |
Linkowania zewnętrznego | - | TAK | TAK |
Posty Facebook linkujące do strony | - | TAK | TAK |
Treści blogowe na stronę | - | - | TAK |
Dedykowane witryny zapleczonwe | - | - | TAK |
Raportowanie ruchu na stronie | - | - | TAK |
Wykorzystaj naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie oraz rozbudowany system narzędzi i infrastrukturę. Spraw aby twoja firma była widoczna na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Skuteczne narzędzia, ciągły monitoring i analiza pozycji. Usługa płatna za efekt dopiero po pojawieniu się na pierwszej stronie Top 10 Google! Prowadzisz firmę i czujesz potrzebę bycia widocznym w wynikach wyszukiwania Google? Masz zamiar zdobyć nowych Klientów na swoje produkty i usługi? Najlepszym sposobem na dotarcie do większej ilości potencjalnych odbiorców jest dla Ciebie skuteczne pozycjonowanie. W dodatku oferowana przez naszą firmę usługa jest płatna dopiero za efekt, czyli w momencie kiedy zaczniemy dla Ciebie zarabiać uwidaczniając twoją ofertę na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google. Sprawdź co możesz zyskać i jak wiele straciłeś poprzez brak wysoko wypozycjonowanej strony.
Pozycjonowanie stron internetowych płatne za efekty
Zwiększ sprzedaż swoich produktów i usług, które świadczy Twoja Firma
Czy Twoja firma potrzebuje pozyskać nowych obiorców towarów i usług? Z wyszukiwarki Google korzysta na codzień prawie każdy użytkownik sieci. Gdy nie ma Cię w Google, twoi potencjalni Klienci trafiają do twojej konkurencji. Chcesz ich pozyskać? Pomożemy Tobie i twojej firmie.
98% ludzi szuka w Google
Pozycjonowanie przynosi zyski - 98% Polaków szuka codziennie w Google. Pozycjonowanie sprawi, że twoja oferta stanie się dla nich bezpośrednio dostępna.
Daj się odnaleźć w całej Polsce
Ogólnopolskie pozycjonowanie stron sprawi, że nagle staniesz się widoczny dla zupełnie nowych Klientów. Jeśli świadczysz usługi czy sprzedajesz bez względu na odległość pozycjonowanie przyniesie Ci wymierne korzyści!
Konkuruj również na rynku lokalnym
Jeśli frustruje Cie fakt, iż po wspisaniu w Google tematyki twójej działalności w swoim mieście widzisz tylko swoją konkurencję (również w mapach) - wyprzedzisz ich dzięki pozycjonowaniu.
Buduj wizerunek swojej marki
Nic tak nie buduje wizerunku oraz nie budzi zaufania jak bycie trwale wysoko w wynikach wyszukiwania. Jeśli "poleca Cię Google" to znaczy, że warto skorzystać z Twojej oferty!
Zwiększaj zyski
Większy ruch na stronie to więcej Klientów na twoje produkty i usługi. Pamietaj, że strony internetowe zarabiają tylko wtedy, gdy jest na nich nieustannych ruch nowych Klientów!
Nowe kontakty biznesowe
Naj się odnaleźć nowym partnerom biznesowym, alternatywnym dostawcą produktów, usług oraz surowców i środków. Dzięki pozycjonowaniu zdobędziesz nowych kontrahentów.
Etapy pozycjonowania
Zespół działań marketingowych, informatycznych i strategia promowania serwisu Klienta w wyszukiwarkach przebiega na kilku płaszczyznach.
Określenie grupy docelowej naszych Klientów
Rozpoznajemy do kogo mają trafić nasze produkty i usługi. Określamy grupę docelową odbiorców, którzy już dziś szukają właśnie tego czym się zajmujemy.
Dobór fraz kluczowych
Analizujemy trendy zapytań wyszukiwarki Google, tak aby dobrać najbardziej efektywne i skuteczne oraz popularne słowa kluczowe po których trafią do nas nowi Klienci. Słowa kluczowe to podstawa efektywnego pozycjonowania. Profesjonaliści przeprowadzają szczegółowe badania, aby zidentyfikować najbardziej odpowiednie frazy, które potencjalni klienci wpisują w Google podczas poszukiwań. Optymalizując treści witryny pod te słowa, zwiększają szansę na pojawienie się strony w wynikach wyszukiwania.
Optymalizacja stron i sklepów - SEO
Optymalizujemy serwis wieloaspektowo - pod kątem technicznym, technologicznym, merytorycznym jak również funkcjonalnym, zwracają uwagę na to, na co zwracają uwagę roboty i algorytmy Google. Nie zapominamy również o użytkownikach stron i sklepów, do pod ich kątem wdrażamy najwięcej usprawnień. Unikalna, wartościowa i zgodna z zasadami SEO treść jest kluczowym elementem. Profesjonaliści nie tylko dbają o to, aby teksty na stronie były czytelne i przekazywały istotne informacje, ale również o ich optymalizację pod kątem słów kluczowych, nagłówków i metaopisów, co pomaga wskoczyć wyżej w wynikach wyszukiwania.
Systematyczna rozbudowa zaplecza i potencjału strony
Rozłożony w czasie proces budowy złożonego zaplecza z wykorzystaniem autorskich narzędzi i infrastruktury firmy Exponet. Nieustanne zwiększanie potencjału strony poprzez rozbudowę oferty oraz treści. Niemniej ważny jest link-building - ponieważ to właśnie linkowanie to jedna z kluczowych strategii pozycjonowania. Profesjonalne firmy budują linki zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne, które zwiększają autorytet witryny w oczach wyszukiwarek. Linki pochodzące z zaufanych źródeł są niezwykle ważne, podnosząc wartość strony w kontekście algorytmów Google. Elementy techniczne, takie jak szybkość ładowania strony, responsywność, optymalizacja obrazów i kodu, również mają znaczenie. Profesjonaliści identyfikują i naprawiają wszelkie techniczne niedoskonałości, które mogą wpływać na użytkowalność strony i jej pozycję w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie i analiza
Widoczność na pierwszej stronie wyników Google. Zbieranie informacji i wniosków zwrotnych celem utrwalenia pozycji, reagowania na ciągłe zmiany algorytmów wyszukiwarki Google. Praca nad pozycjonowaniem to proces ciągły. Profesjonalne firmy nie tylko wprowadzają zmiany i optymalizują stronę na początku, ale również stale monitorują wyniki i przeprowadzają analizy, dostosowując strategię do zmieniających się algorytmów Google oraz zachowań użytkowników.
Odniesienie Sukcesu
Trwałe i stabilne wyprzedzenie konkurencji w wynikach wyszukiwania.
Najczęściej zadawane pytania
Pytania i odpowiedzi dotyczące tematyki związanej z pozycjonowaniem stron.
Pamiętaj że działanie Profesjonalnych firm pozycjonujących strony Internetowe w Google to klucz do sukcesu całego twojego biznesu On-line! Profesjonalne firmy zajmujące się pozycjonowaniem stron internetowych są kluczowym partnerem dla każdego przedsiębiorstwa dążącego do sukcesu online. Ich wiedza, doświadczenie i umiejętności pozwalają witrynom osiągać wyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek, zwiększając widoczność, ruch i konwersje. Dla firm pragnących utrzymać się na topie w konkurencyjnym świecie online, współpraca z profesjonalistami od pozycjonowania stron internetowych to klucz do osiągnięcia sukcesu i trwałego rozwoju w sieci.
Pozycjonowanie jako nowe źródło istotnych informacji
Pozycjonowanie stron, jeśli odbywa się długotermninowo i strategicznie, może stać się dla właściciela strony czy sklepu źródłem cennych danych. Zwiększenie ruchu na stronie, analiza danych demograficznych i geograficznych, źródeł odwiedzin i charakterystyki osób szukających naszej firmy, pozwoli nam użyskać mnóstwo istotnych informacji.
- Dowiedz się więcej o swoich Klientach
Dzięki przyrostowi ruchu na stronie i analizie jego źródeł, dowiesz się kto i skąd wchodzi na twoją stronę czy sklep. - Wzmacnianie wizerunku marki
Poprzez stałą widoczność na wysokich pozycjach wyszukiwarki Google utrwalasz w swojej branży włąsną markę. - Dostosowywuj swoją ofertę
Analizując przekrój demograficzny swoich użytkowników, będziesz w stanie lepiej rozbudowywać swoją ofertę, poznasz i dowiesz się na co istnieje popyt. - Zwiększaj swoje obroty
Pozyskanie nowych rynków zbytu nierozerwalnie wiąże się ze zwiększeniem sprzedaży. Dlatego pozycjonowanie jest istotnym elementem twojej reklamy i marketingu. - Analizuj dane demograficzne
Dzięki informacjom zbieranym w procesie pozycjonowanie, z wykorzystaniem narzędzi takich jak Google Analytics, dowiesz się więcej na temat swoich odbiorców. - Konkuruj na rynku lokalnym i ogólnopolskim
Pozycjonowanie pozwoli Ci nie tylko konkurować na twoim lokalnym rynku, zwiększenie widoczności twojej strony czy sklepu niezależnie od regionu i lokalizacji, pozwala zdobyć Klientów z każdego miejsca w Polsce (pozycjonowanie ogólnopolskie)
- Wybór fraz kluczowych
Najpierw należy przeanalizować branże pod względem popularności, a następnie dobieramy pulę fraz kluczowych najlepiej opisującą branżę. - Audyt i optymalizacja techniczna strony
Kolejnym krokiem jest budowa strony od podstaw dedykowanej i zoptymalizowanej pod dane pozycjonowanie. Jeśli już posiadamy stronę możemy przeprowadzić optymalizację techniczną strony, która pozwoli nam na rozpoczęcie kolejnego kroku, jednakże należy się liczyć z tym, iż może to być mniej efektywne. - Wartościowy kontent na stronie
Należy pamiętać o tym iż aby strona była widoczna w google, musi być na temat, a jej treść musi być autorska, dedykowana dla danego serwisu. Kopiowana treść z innych stron, nawet w olbrzymich ilościach nie daje praktycznie nic, bo wyszukiwarka Google widzi to jako kopia już istniejących treści. - Jakościowe linkowanie do serwisu
Optymalizacja i treści na stronie to dobra baza, ale aby być widocznym w google należy stworzyć tzw. mapę drogowskazów do niej, czyli linków prowadzących. I tu jeśli linki są wysokiej jakości, dobrze opisane to powodują wzrost pozycji serwisu, działa to jak reklama w telewizji, jeśli jest powtarzana z odpowiednią gęstością i czasem, to jest zapamiętana. - Analiza i działania wyprzedzające
Strona pozycjonowana jest przez nas cały czas monitorowana. Sprawdzane są pozycje fraz kluczowych, analizowane są dane ze statystyk, jak również na bieżąco analizujemy aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google. Daje nam to możliwość rozwoju serwisu i zaplecza w odpowiednim kierunku.
Pozycjonowanie stron - dlaczego warto?
Firma Exponet od lat oferuje swoim Klientom usługę jaką jest pozycjonowanie stron internetowych, a dzięki pracom związanym z cykliczną optymalizacją i innymi działaniami zarówno onsite jak i offsite przyczyniamy się do zwiększania konwersji wejść i przejść na strony internetowe nowych użytkowników trafiających bezpośrednio z ruchu pozyskiwanego z wysokich pozycji w wyszukiwaniach organicznych wyszukiwarki Google.
Dzięki naszym pracom wewnętrznym jak i rozbudowie zaplecza zewnętrznego, na które składają się tysiące domen gdzie umieszczamy artykuły pisane w tematyce kontekstu pozycjonowanej strony, budujemy oraz tworzymy wartość twojej domeny. Środowisko zewnętrzne ma istotny wpływ na wyniki osiągane w pozycjach przez naszą domenę. Dlatego jeżeli chcesz inwestować w trwałe podnoszenie wartości domeny swojej firmy, najlepszą strategią staje się położenie nacisku na systematyczny rozwój pozycjonowania. Poniesione nakłady są niczym cegiełki przekładające się z miesiąca na miesiąc na realną korzyść dla funkcjonowania twojej działalności gospodarczej. Proponujemy do wyboru różne opcje rozwoju pozycjonowania stron internetowych. Odpowiednio dobieramy program działań tak aby możliwie szybko i skutecznie (a co najważniejsze - w sposób regulaminowy) rozpocząć, wdrożyć i realizować promowanie twojej strony internetowej w Google. Dzięki poprawie dziesiątek parametrów twojej strony internetowej branych podczas indeksowania przez roboty wyszukiwarek, jesteśmy w stanie uplasować twoją firmę w Top10 wyników Google czyli na pierwszej stronie przeglądania wyników wyszukiwania organicznego. Systematyczne wykonywanie praz związanych z praktykami SEO pozwoli pracownikom naszej firmy osiągnąć cel marketingowy dla twojego biznesu jakim będzie wyprzedzenie konkurencji a klientom, do których skierowana jest oferta związana z działalnością twojej marki umożliwisz zapoznanie się z nią i pozyskanie nowych odbiorców.
Dlaczego strony internetowe zarabiają przez pozycjonowanie
Odpowiednio przeprowadzone projektowanie stron internetowych uwzględniające już na etapie tworzenia gruntowną optymalizację pod wyszukiwarki internetowe wymaga wielowątkowych działań a samo pozycjonowanie stron jest procesem ciągłym.
Proces ten bierze pod uwagę obecnie ponad dwieście istotnych oraz interpretowanych czynników mających znaczny wpływ na osiągane wyniki. Rozwój pozycjonowania jest więc planem praktycznie nigdy niekończących się działań, a wynika to z faktu iż środowisko (ilość i jakość stron firm konkurencyjnych) jest dynamiczne, podlega wzrostowi i progresowi za którym nie tylko wypada nadążać lecz co istotne - starać się w ilości i nakładzie prac związanych ze stroną www w miarę możliwości wyprzedzić. Dzięki systematycznej współpracy z naszą firmą masz szansę być stale widoczny pod szerokim wachlarzem słów/ fraz kluczowych na pierwszej stronie z wynikami wyszukiwań - przekłada się to natomiast wprost na zwiększenie częstotliwości odwiedzin w obszarze twojej domeny internetowej - co w praktyce prowadzi do zwiększenia konwersji sprzedażowej w obrębie twojej działalności handlowej za pośrednictwem stron internetowych.
W jakim celu stosuje się pozycjonowanie stron?
Zapewne każdy go zainwestował czas i pieniądze na stworzenie nowej strony www chciałby aby ona cieszyła się dużym ruchem. Strona internetowa powinna zarabiać dla naszej firmy, być źródłem pozyskiwania nowych Klientów na nasze usługi. Aby to spowodować - należy zadbać o to, aby witrynę dało się łatwo odnaleźć w sieci.
Jak wiemy, ludzie szukają tego co ich interesują za pomocą wyszukiwarek. Każdy ma inne przyzwyczajenia - niektórzy korzystają z wyszukiwarki Bing, inni wolą Google. Niezależnie od tego, dobrze promowana strona powinna być w podobny sposób lokowana w indeksie wyszukiwań przez każdą wyszukiwarką dającą wyniki organiczne. Celem jaki ma za zadanie spełnić pozycjonowanie stron jest zdobycie i uzyskanie możliwie jak najlepszej (czyli najwyższej) pozycji w wynikach oddawanych przez wyszukiwarkę po wpisaniu przez użytkownika określonej frazy czyli słów kluczowych będącym określeniem wyszukiwanych ofert produktowych czy zakresu usług. Słowo kluczowe może być również rozbudowaną frazą składającą się z kilku słów słownikowych które tworzą frazę zapytania. Im bardziej złożona fraza, tym bardziej zawężany jest zakres wyszukiwania - a tym samym również wielkość puli odpowiedzi zwracanych np. przez Google. Uzyskanie wysokich pozycji pod frazami rozbudowanymi i mniejszej ilości wyników jest łatwiejsze. Trudności zaczynają się wówczas, gdy chcemy być wysoko widoczni pod słowami popularnymi, krótkimi frazami oraz takimi pod którymi konkuruje wiele firm w wyścigu o pozycje, inwestując w potencjał swojej strony www ogromne nakłady czasowe i finansowe. Dzięki naszym pracom oraz doświadczeniu wypozycjonowaliśmy w na pierwszej stronie wyników Google dziesiątki tysięcy fraz, z różnych branż o szerokim przekroju towarów, produktów i usług. Wyciągnęliśmy na powierzchnię widoczności Top10 biznesy i lokalnym zasięgu działania - z miasta Bielsko-Biała, okolic jak też firmy działające dla i na potrzeby Klienta ogólnopolskiego. Potrafimy uzyskać ogólnopolską widoczność dla twojego biznesu dzięki systematycznemu pozycjonowaniu opartego o dobre praktyki w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Co ma wpływ na wysokie pozycjonowanie strony internetowej
Mówiąc o stronie, na której wyświetlane są wyniki zwracane po zadaniu zapytania przez użytkownika warto wspomnieć o tzw. SERP - jest to skrót od angielskiego zwrotu Search Engine Results Pages - aby się na niej znaleźć, wyszukiwarka powinna mieć pretekst i powód aby docenić naszą stronę i "polecić ją" osobie szukającej interesujących ją informacji w sieci. Jak wiemy stron www o danej tematyce jest we współczesnym internecie mnóstwo, zatem nie wystarczy już że zatytułujemy nasz serwis w taki czy inny sposób, zdefiniujemy słowa kluczowe i to wszystko. Obecnie Google bierze pod lupę ponad 200 parametrów związanych z właściwościami danej witryny a mających kluczowe znaczenie. Jeśli chodzi o aspekty, na które mamy wpływ to jest takich głównych niewątpliwie kilka - zalicza się do nich zarówno te techniczne jak i nietechniczne. Na jakość pozycjonowania mają wpływ przykładowo takie elementy techniczne jak właściwa techniczna konstrukcja strony (rozwiązania kodu, stosowane skrypty oraz semantyka składni kodu i elementów semantycznych takich jak nagłowki oraz ich uporządkowanie, alternatywne opisy, przypisy oraz oflagowanie elementów funkcyjnych znacznikami interpretowanymi zarówno przez przeglądarki jak i przez roboty indeksujące). Kolejną techniczną grupą wskaźników jakości technologicznej i technicznej jest gruntowna, rzetelna i właściwa optymalizacja naszego serwisu - i tu kwestia dzieli się na dwie płaszczyzny - jedna dotyczy doświadczeń użytkownika /UX user experiece/ - czyli właściwej budowy funkcjonalnej, wizualnej i nawigacyjnej strony www (przejrzystość, czytelność, łatwość nawigacji i operowania użytkownika na stronie pod kątem podejmowanych przez niego aktywności i działań). Kolejną kwestią jest typowe SEO czyli optymalizacja polegająca na usystematyzowaniu tematyki strony oraz treści na niej zawartych w świetle tego pod czym chcemy aby nasze strony internetowe były brane pod uwagę podczas indeksowania, katalogowania i zwracanych wyników wyszukiwania. Zważywszy na fakt i praktycznie każdy z nas na co dzień korzysta również z telefonu i innych urządzeń przenośnych, których transfer danych opiera się o przesył danych przez sieć komórkową - ważna jest przede wszystkim prędkość ładowania, pobierania, oraz dekodowania, działania i wyświetlania się strony. Kolejną niemniej ważną sprawą jest dobór optymalnej struktury i profilowania linków zarówno wewnętrznych jak i wewnętrznych na naszej stronie, które niejako też są brane pod uwagę jako kierunkowskazy dla bot`ów indeksacyjnych wyszukiwarek. Na pozycjonowanie ma wpływ również odrębna zupełnie dziedzina - jakim jest wpływ środowiska zewnętrznego na pozycje - czyli otoczenie zewnętrzne z którego przychodzą linki zewnętrzne prowadzące do naszych stron www.
Na czym polega optymalizacja techniczna strony www?
Optymalizacja techniczna to fundament umożliwiający jakąkolwiek indeksację strony internetowej przez przeglądarkę. Właściwa struktura renderowanego kodu pozbawiona błędów składni z wykorzystaniem niezbędnych elementów języka html tworzącego podstawową architekturę umożliwi jej zinterpretowanie przez roboty indeksujące jako stronę www.
Często bywa bowiem iż pisane strony posiadają błędy strukturalne, a szablon strony pisany jest z wykorzystaniem przypadkowych znaczników kodu, które tylko wizualnie porządkują elementy graficzne i treści na stronie, natomiast ich przeznaczenie semantyczne i funkcjonalne ma z założenia mieć inne zastosowanie (mowa tu o nagłówkach, buttonach, figurach, listach czy coraz mniej już popularnych i rzadziej wykorzystywanych tabelach). Oczywiście skupiamy uwagę na efekt finalny renderowanego kodu, który można zobaczyć podglądając źródło strony w przeglądarce. Jeżeli mówimy o stronach dynamicznych gdzie kod podawany z serwera wynika z bardziej skomplikowanego procesu renderowania kodu (silniki CMS, szablony Wordpress czy Joomla albo Drupal) - wówczas musimy wziąć na warsztat biblioteki oraz źródła wykorzystywane przy inkludowaniu elementów i bloków składowych strony. Istnieje wiele stron internetowych które mimo całkiem przyjaznego i atrakcyjnego wyglądu korzystają z szablonów sprzed kilku lat, gdzie rygorystyczna zasadność dbania o strukturę kodu nie była aż tak bardzo brana po uwagę i miała mniejszy wpływ na pozycjonowanie niż obecnie. Oczywiście istnieje wiele poddziedzin związanych z optymalizacją techniczną - osobna gałąź na przykład do działania mające na celu rozwiązanie problemów związanych np. ze złym rozmieszczeniem elementów na stronie, brakiem czytelności, za małym kontrastem czy zbyt małymi odstępami pomiędzy przyciskami na stronie oraz inne kwestie związane już samymi doświadczeniami użytkownika.
Czy samo SEO wystarczy aby skutecznie pozycjonować stronę?
Jak wcześniej wspomnieliśmy, strona pozbawiona fundamentalnej optymalizacji nie tylko będzie miała problemy ze zdobyciem interesujących nas pozycji w Google.
Co więcej - może się ona w ogóle nie zaindeksować (blokowanie meta tagami lub zabezpieczenie plikiem robots.txt przed np. przypadkowym zaindeksowaniem strony w wersji roboczej etc.). Optymalizację techniczną strony pod pozycjonowanie można w zasadzie prowadzić w przysłowiową nieskończoność poprawiając nieustannie co tylko jeszcze da się ulepszyć. Wysokie pozycje można jednak od tego momentu zacząć powoli zdobywać - wdrażając system pozycjonowania który co do zasady od tego momentu będzie polegał na systematycznym tworzeniu i dodawaniu wartościowych treści (merytorycznie uzasadnionych u popartych odpowiednim kontentem) - w przypadku firm usługowych mogą być to np. rzetelne i drobiazgowe informacje związane z działalnością danej branży, wykorzystywanych technologiach, specifika materiałów i inne. W przypadku jeżeli prowadzimy długofalowe pozycjonowanie wybranego sklepu internetowego - nasza przewaga konkurencyjna może się przejawić w drobiazgowym oraz szczegółowym autorskim opisie rodzin produktów, kategorii produktów w sklepie jak i samego produktu (tak aby oprócz suchych danych technicznych opisy zawierały jeszcze opisy w potocznym języku pisanym prozą). Tym sposobem dochodzimy do zilustrowania tego czym agencja pozycjonująca zajmuje się na co dzień - świadcząc usługę pozycjonowania dla swoich klientów. To właśnie my wyręczamy właścicieli stron internetowych w tej czasem niewdzięcznej i pracochłonnej codzienności, która również wymaga kreatywności i odpowiedniego podejścia. Ze względu na wymiar i wielkość konkurencji w danej branży i dziedzinie w sieci pozycjonowanie stron wymaga coraz większych nakładów pracy i środków finansowych. Firmy wysoko plasowane w rankingach wyników Google które przez lata dążyły do ugruntowania swoich pozycji zawsze będą i kilkaset kroków przed tymi którzy pozycjonowanie dopiero zaczynają od zera. Internet to dziś jedno z najbardziej konkurencyjnych środowisk do przebicia się ze swoją ofertą. Jednak daje z kolei olbrzymie możliwości rozwinięcia i poszerzenia grona odbiorców w skali nie tylko całego kraju bez ograniczeń lokalizacji, lecz również zdobyć odbiorcę globalnego.
Co to znaczy, że strona jest wypozycjonowana?
Z wieloletniej pracy nad stronami naszych klientów z różnych branż oraz doświadczenia i wiedzy uzyskanej na przestrzeni lat wiemy, iż rozpoczęcie wielowątkowego pozycjonowania (począwszy od pozyskania Klientów z rynku nawet lokalnego) zaczyna przynosić właścicielowi firmy wymierne korzyści i efekty.
Ze statystyk i obserwacji oraz analizie ruchu na stronie można śmiało dojść do wniosku że pojawienie się naszej firmy już na drugiej stronie wyników wyszukiwania Google zaczyna sprowadzać na nasz serwis odczuwalny przyrost ruchu z wyszukiwania organicznego. Musimy jednak wziąć pod uwagę, że będąc widocznym na drugiej stronie wyników tak naprawdę obsługujemy tylko maksymalnie 9% ruchu z wyszukiwania - dzieje się dlatego, że aż 91 procent użytkowników skupia swoją aktywność głównie w obrębie tylko pierwszej strony wyników Google - czyli mityczne Top10 - to tam odbywa sie 91 procent konwersji z wyświetleń wyników na skuteczne prawdzie wejścia i przejścia na strony internetowe. Dlatego też nasza firma uważa, że strona jest wypozycjonowana efektywnie wówczas, gdy wiodące frazy i słowa kluczowe ją opisujące (rodzaj usług, typ usług oraz grup produktowych i produktów) znajdują się właśnie w pierwszej dziesiątce odpowiedzi. Od tego momentu widzimy raz za razem znaczny przyrost pozyskiwania przez strony internetowe nowych użytkowników, wzrostu liczebności ruchu na stronie oraz wzrostu konwersji sprzedażowej w firmie. To jest nasz główny cel wynikający z kompleksowego podejścia do pozycjonowania i strategii rozwoju widoczności w internecie.
Zobacz również: Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google - spis treści