Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google
Prowadzisz firmę i chciałbyś zwiększyć zasięg swojej sprzedaży nie tylko online? Czy odczywasz potrzebę żeby oferta twojej firmy (niezależnie czy są to produkty czy usługi) była bardziej zauważalna przez nowych potencjalnych klientów w wyszukiwarce Google? Jeżeli czytasz ten tekst to trafiłeś we właściwe miejsce we właściwym czasie. Oferta firmy Exponet dotycząca pozycjonowania oraz nasza usługa związana nie tylko z gruntowną optymalizacją stron ale również z ich systematyczną rozbudową w wartościowe treści, teksty oraz materiały graficzne z pewnością przyczyni się do osiągnięcia w strategicznym wymiarze czasy tego celu - jak wiesz lub nie twoja konkurencja może podejmuje już od kilku lat te działania a Ty już jesteś za nią daleko w tyle? Czasu nie cofniesz, ale możesz nadrabiać z nami zaniedbania i straty, pomożemy Ci nie tylko dogonić konkurecję ale również w niektórych dzidzinach być od niej lepsi - Zatem zastanawiasz sięc co tak naprawdę dziś oznacza prawdziwe, legalne oraz profesjonalne pozycjonowanie stron? Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych to szereg podejmowanych informatycznie działań związanych z pracą nad twoją stroną internetową (dotyczy to nie tylko sfery technicznej stricte informatycznej i programistycznej ale również jej aspektów i wartości a także jakości merytorycznych - więcej o projektowaniu stron w dziale strony internetowe). Celem naszych codziennych działań i usług świadczonych dla naszych Klientów od lat będzie więc rezultat jakim tylko pośrednio jest stworzenie witryny www przyjaznej technicznie, percepcyjnie, wrażeniowo oraz obsługowo zarówno tak samo dla żywych fizycznych jej użytkowników i osób ją odwiedzających , oraz przygotowanie jej od technicznego i semantycznego punktu widzenia pod kątem algorytmów wyszukiwarek, które systematycznie będą ją analizować oraz poddawać ocenie mającej wpływ na wynik w rankungu wyszukiwania. Mówiono już od dawna bardzo wiele o roli marketingu w siedzi, naturalnego i legalnego pozycjonowania biznesów w oparciu o wytyczne jak i pewien savoir vivre w promowaniu i pozycjonowaniu, dzisiaj jednak nie wszyscy właściciele firm czy osoby na stanowiskach związanych z marketingiem zdają sobie kluczową sprawę (czy wręcz nie mają bladego pojęcia) w jaki sposób oraz na podstawie jakich czynników i na bazie jakich parametrów kształtuje się indeks stron w chierarchi wyświetlania jakim jest obecnie wynik wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Niegdyś barierą odczuwania skuteczności pozycjonowania mającej wpływ na konwersję (przełożenie się widoczności na bezpośrednie interakcje z firmą - np. napisanie maila, wypełnienie formularza, czy wprost zadzwonienie do firmy) było pojawienie się w tak zwanej pierwszej dziesiatce wyników Google. Mówiono wówczas że dana strona znajduje się na pierwszej stronie wyszukiwania. Od pewnego czasu nie ma to już racji bytu, gdyż wyniki Google nie są poddawane paginacji a widzimy je w postaci przewijanej strony w dół (endless scroll). Jeżeli chodzi o widoczność strony w nomym systemie wyświetlania wyników Google to można wyróżnić trzy główne kategorie gdzie możemy się pojawić: pierwszym obszarem jest lista wyników organiczne, drugim reklamy płatne PPC, a trzecium obszarem są winiki zwiazane z mapami google i pozycjonowaniem wizytówek Google moja firma w mapach. Typowe wyniki organiczne w wyszukiwarce Google nazywane są również naturalnymi, gdyż ich pozycja zależy od naturalnych czynników związanych bezpośrednio z jakością techniczną i technologiczną strony internetowej (i stopnia jej zaawansowania) oraz od wartości intelektualnej i merytorycznej na niej zawarte. Wynik zatem nie jest reklamą, i nie wystaczy zapłacic aby się tam pojawić. Kiedyś pierwszą stronę zajmowało dziesięć naturalnych wyników z czytelnym podziałem - na górze były reklamy, potem wyniki z Googe maps a niżej wyniki naturalne - dzisiaj wyniki naturalne przewijają się z wynikami z map i reklamami - co jest pozytywne z punktu widzenia strowej konkurencji. Nasza firma od lat pomaga w tej kwesti dla klientów z miasta Bielsko-Biała i z całej Polski - ponieważ pozycjonowanie stron internetowych ma na celu zwiększenie widoczności marki dla różnych fraz związanych z treścią na stronie, dytyczącej nie tylko oferty produktów i usług - pozycjonować można również strony prywatne, blogi i strony instytucji non-profit. Z biznesowego punktu widzenia przyczynia się do przyciągnięcia większej liczby potencjalnych klientów (lokalnych jak i zdalnych), którzy mogą zainteresować się tym co mamy im do zaoferowania. Warto również pamiętać o płatnych wynikach wyszukiwania, wynikających z kampanii Google Adwords - kanału i obszaru widoczności zupełnie niezależnego od pozycjonowania (i vice versa) - kupowanie płatnych reklam nie ma wpływu na nasze wyniki organiczne - reklamy polegają na umieszczaniu linków sponsorowanych w przeplocie wyników wyszukiwania (w nowym sposobie wyświetlania reklam Google). Płatna reklama zwykle idzie w parze z innymi działaniami zwiazanymi z reklamą i marketingiem w internecie i stanowi normę dla agencji internaktywnych i reklamowych aby doskonałe uzupełnieniać rozpoczęty niezależnie proces pozycjonowania strony i dbania o nią na przestrzeni lat (strategia).